Platforme

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos

Platforme

Mesaj  klaus76ro la data de 05.05.10 20:43

As vrea sa dicutam despre functionalitatea si usurinta in utilizare a diferitelor platforme petru tranzactionare.
Consider ca topicul ar putea fi deosebit de interesant mai ales pentru cei care sunt inca incepatori, cum e cazul meu.

Asadar, PLATFORME, avantaje si dezvanataje.

klaus76ro

Data de inscriere : 05/05/2010

Sus In jos

Re: Platforme

Mesaj  Admin la data de 05.05.10 21:19

Bine ai venit!

Eu am o platforma de la www.ktrade.ro . Sunt si eu incepator (septembrie2008) in tranzactionarea online si nu cunosc alte platforme. Nu pot sa-ti zic decat ca eu sunt multumit. Am si analiza tehnica si datele de analiza fundamentala pe actiunile bvb si rasdaq ! Pot vedea piata pe toate palierele in profunzime! Forumul a facut acum abia 3 zile ! Smile Cu putina rabdare vor veni si altii cu date mai multe ca sa-ti faci o idee mai exacta.
Admin
Admin

Data de inscriere : 02/05/2010

http://bursanoastra.wow-gratuit.com

Sus In jos

Mesaj  klaus76ro la data de 05.05.10 21:29

buna admin (cristi banuiesc)
am ajuns pe acest forum de pe blocul money.ro, la bloggerul zilei parca..

am vazut ca forumul e foarte nou si mi s-a parut o idee buna sa il animam astfel incat sa devina un loc de referinta pentru cei ce cauta informatii despre bursa.

vazusem acolo pe cineva care intreba ieri, despre situatia Goldman Sachs, deoarece pe platforma lui nu are acest indice.. si de aici am tras concluzia ca exista mai multe platforme..

topicul ramane deschis pentru dicutii..

klaus76ro

Data de inscriere : 05/05/2010

Sus In jos

Mesaj  cristi la data de 05.05.10 21:45

klaus76ro a scris:buna admin (cristi banuiesc)
Da eu sunt. Voi posta pe nick cristi ca si pe bz de acum la tema subiectelor deschise. Asa vad forumul ca un membru obisnuit! Pe admin o sa postez lucruri legate de functionalitatea forumului atat cat o sa pricep si eu ca-s novice in domeniu... Very Happy